26 березня 2017 р.

РОЗВИВАЛЬНА ГРА ДЛЯ ДІТЕЙ 5 - 6 РОКУ ЖИТТЯ «В ЛІСІ»

Автор  Коновалова Наталія Валеріївна

   МЕТА:  уточнити знання дітей про диких тварин та їх дитинчат. Вчити орієнтуватися в просторі за допомогою схеми руху. Розвивати дрібні м’язи кисті рук, мислення, уяву, пам’ять, мовлення. Виховувати бережне відношення до тварин.
   МАТЕРІАЛ: аркуш картону з зображенням «лісу», 6 рухомих ялинок, 12 фігурок звірів та їх дитинчат, конверти, 6 схем шляху до тварин.

                                                      ХІД ГРИ                                  
   Початок гри
Вихователь розповідає казку: «В одному лісі жили звірі. Як і в інших лісах одни тварини полювали на інших, інші – ховалися від ворогів. Але дитинчата цих тварин, поки були маленькі, гралися всі разом. Одного разу дитинчата гралися довше звичайного, а коли припинили гру, то не побачили своїх батьків. Бо одні батьки сховалися для полювання, а інші – від ворогів. Дитинчата злякалися і засумували». Допоможіть їм знайти своїх батьків, але будьте уважні, щоб не наразити дитинчат на   небезпеку, тобто не привести  їх до чужих батьків.
   І варіант гри середній дошкільний вік.
Тварин розташовують так, щоб їх було достатньо видно з-під ялинок. Діти отримують дитинчат і проводять їх по доріжках до дорослих тварин. Коли дитина з’єднала тварину і її дитинча, вона називає їх ( лисиця-лисеня). Розташування тварин після кожної гри змінюється.
   ІІ варіант гри старший дошкільний вік.
Тварин розташовують так, щоб їх не було видно з-під ялинок. Діти отримують по одному дитинчаті та по одній схемі. За допомогою схеми діти знаходять тварину, називають її та дитинча.
 Ускладнення гри: діти знаходять тварин за словесною інструкцією вихователя без схеми. Місце розташування тварин змінюється після кожної гри. Якщо дитина не правильно знайшла тварину, її шукає інша по тій самій схемі.
   ІІІ варіант гри молодший дошкільний вік.
Проводиться для розвитку дрібної моторики. Вихователь пропонує дитині «посадити»  в лісі ялинки, або «розселити» звірів та назвати їх.

 










Немає коментарів:

Дописати коментар